Oglasil bi se
040 83 40 30
068 60 83 66

Kako KAR SAM doseči globok občutek miru?

Niste pristaš meditacije? Preveč spiritualno? Mogoče je fino vseeno preizkusiti. Raziskovalec na Harvardu dr. Herbert Benson je ocenil fizično stanje študentov, ki so tiho sedeli in vedno znova ponavljali neko besedno zvezo. Dvajsetminutno vajo so izvajali enkrat dnevno. Odkril je, da lahko globok občutek miru, ki so ga na ta način pridobili, zniža krvni tlak in zmanjša hitrost bitja srca ter frekvenco dihanja. Enostavno jo lahko izvajate doma. Udobno se namestite z ravnim hrbtom, sproščenim telesom in vzravnano glavo. Zaprite oči. Opazujte svoje dihanje. Potem počasi ponavljajte n.pr. besedo »mir«. Vsa vaša pozornost naj bo namenjena dihanju in besedi mir.

Z vztrajno vajo lahko na ta način obvladujete svoje mesečno perilo in celo luskavico. (NM)

Link do meditativne glasbe: https://www.youtube.com/watch?v=Cnfj6QCGLyA

ALI STE VEDELI?

Oglasil bi se
040 83 40 30
068 60 83 66

NE SPREGLEJTE

Idealno za podjetja v okviru zakonsko predpisanega programa PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU...

Darilni Bon-Bonček pripravimo posebej za vsakega obdarjenca...